On Meeting A Stranger

Door Elger van der Wel

Datum:
16 maart 2021

Sessie:
Opening Remarks: Befriending the Breath

Thema:
Connection in Disconnection

Leerzaam:
Een ontspannen begin

Opmerkelijk:
Adriene Mishler deelde een mooi gedichtje tijdens de opening, zij sprak over een nieuw begin. Een ware zoektocht voor ons allemaal (niet alleen op SXSW). "Meeting strangers" tja dat is wat SXSW mooi maakt, de uitwisseling van creativiteit en energie. Een uitdaging wel nu we niet per ongeluk naast elkaar in de rij staan of biertjes drinken in de zon. Maar toch, ontmoet jullie graag. Laten we van elkaar leren. Dan maar via dit blog (en op Clubhouse!) Liefs, Hilde de Jong

On Meeting A Stranger

With respect

And reverence

That the unknown

Between us

Might flower

Into discovery

And lead us

Beyond

The familiar field

Blind with the weed

Of weariness

And the old walls

Of habit.


From: John O’Donohue’s Book of Blessings.

Comments

Ik ontdekte Yoga with Adriene vlak na de lockdown op Youtube en heb sindsdien talloze sessies gedaan afgelopen jaar. Ze heeft me er echt doorheen gesleept. Ik was gewoon ontroerd toen ik naar deze opening keek. Wonderbaarlijk!
Wat mooi! Nou zelfde hier, ze raakt echt. Vind de de keuze voor Adriene om deze opening te verzorgen ook echt geweldig. Haar kwetsbare, verbindende en open manier van praten is voor mij erg inspirerend ✨
Leuk dat te lezen Cyril en Hilde, ga ik er ook eens naar kijken!

Add a comment